Meteen naar de content

Voor 23:00 besteld = Vandaag verzonden

Betaal later met

Gratis bezorging bij bestellingen boven €19

    Bestelling en levering

    Alle belangrijke verzendinformatie in één oogopslag:

     

    Wij streven om uw product binnen 1-2 werkdagen te verzenden! 

    - Verwerking en productie tijd om te verzenden: Houd rekening met 2-7 werkdagen voor de verwerking en productie van uw bestelling tot het moment van verzending.

    - Traceringsnummer: U ontvangt uw traceringsnummer onmiddellijk nadat de verwerking en productie voltooid zijn. Het duurt ongeveer 1-3 dagen voordat het trackingnummer een status weergeeft op de trackingpagina.

    - Verzendings tijd: Alle producten hebben tussen de 6 en 12 werkdagen nodig om te verzenden vanaf het moment dat ze verzonden zijn.Aanvullende verzendinformatie tijdens de COVID-19 pandemie

    We hebben het geluk dat we solide partnerschappen hebben met onze partners in China, wat ons aanzienlijk heeft geholpen om onze activiteiten zo goed mogelijk te laten verlopen tijdens de COVID-19 (coronavirus) pandemie. We werken sinds februari 2020 ijverig aan het bijhouden van de veranderende situatie bij leveringen over de hele wereld, en werken met alle beschikbare middelen om waar mogelijk veranderingen aan te brengen om ervoor te zorgen dat bestellingen zo snel mogelijk worden geleverd.

    Helaas KUNNEN er, ondanks onze beste inspanningen, soms vertragingen optreden als gevolg van de pandemie, die helaas buiten onze macht liggen:

    1. Voordat goederen worden verzonden

    - Verschillende gebieden kunnen tijdelijk worden getroffen door lockdowns of opschorting van activiteiten (met inbegrip van de onze hier in China), zodat pakketten kunnen worden opgehouden voor een tijdje bij de relevante vervoerder in het land van verzending (in het ergste geval, 2-5 extra werkdagen bij de normale verwerkingstijd).

    - Lockdowns kunnen betekenen dat de levering van productiekritische materialen voor uw producten gedurende een bepaalde periode wordt opgeschort (in het ergste geval 2-5 werkdagen langer dan de normale verwerkingstijd).

    - Wij in China kunnen zelf getroffen worden door een hernieuwde bedrijfsbeperking als gevolg van lockdowns, verminderde personeelsbezetting of tijdelijke algehele sluitingen kunnen niet worden uitgesloten (geen exacte voorspelling mogelijk).

    2. Na de verzending van de goederen

    - Verschillende gebieden kunnen tijdelijk te maken krijgen met lockdowns of bedrijfsbeëindiging, daarom kunnen reeds verzonden pakketten enige tijd bij het betreffende bezorgbedrijf blijven liggen (in het ergste geval 2-5 werkdagen langer dan de normale verzendtijd).

    - Door het sterk toegenomen online bestelvolume en tegelijkertijd verminderde personeelsbezetting zijn ook de douane- en invoerstations, waaraan u mogelijk invoerrechten moet betalen, zwaarder belast dan gewoonlijk, zodat het langer kan duren om uw invoer te verwerken (in het ergste geval 2-5 werkdagen extra bovenop de normale verzendtijd).

    - Lockdowns kunnen betekenen dat persoonlijke levering aan uw deur niet langer is toegestaan vanwege het besmettingsgevaar, pakketten zullen dan steeds vaker worden achtergelaten bij uw plaatselijke pakketstation en daar blijven liggen tot u ze ophaalt of tot levering weer is toegestaan (geen exacte voorspelling mogelijk).

    - De beschikbaarheid van vrachtruimte en routes van luchtvaartmaatschappijen zal slechts langzaam terugkeren naar het niveau van voor de pandemie (in het ergste geval 2-5 werkdagen langer dan de normale verzendtijd).

    We zullen deze pagina blijven updaten met de laatste informatie die we hebben van onze verzendpartners over vertragingen en gebieden waar sommige van de door ons gebruikte diensten geen leveringen kunnen accepteren.

    1. Betaling 

    Betalingen kunnen worden uitgevoerd via het winkelmandje op de website. Hier kunt u gebruik maken van verschillende betaalmethodes. Alle betaalmethodes worden hier aangegeven.

    1. Correctheid Adresgegevens 

    De klant draagt verantwoordelijkheid om het verzendadres juist in te voeren. Ook indien een order handmatig is klaar gezet, dient de klant deze gegevens te controleren op juistheid. Indien een adres niet juist blijkt te zijn, valt dit onder de verantwoordelijkheid van de klant. Eventuele extra verzendkosten voor het terughalen van het pakket of het verliezen van het pakket, worden verhaald op de klant. Ook wanneer een betalingslink wordt klaar gezet voor de klant, is de klant verantwoordelijk om deze informatie zorgvuldig te controleren.

    1. Ontvangst van goederen

    Wij zijn niet verantwoordelijk voor het in ontvangst nemen van de goederen. U draagt de verantwoordelijkheid om aanwezig te zijn of voor aanwezigheid te zorgen in geval van bezorging. In het geval een aflever poging meerdere malen is mislukt en het pakket naar een service punt wordt gebracht, draagt u zelf de verantwoordelijkheid het pakket tijdig af te halen of te zorgen voor een geautoriseerd persoon die het voor u afhaalt. U draagt zelf de verantwoordelijkheid de track&trace code regelmatig te controleren om te controleren of u het pakket heeft gemist. In geval een pakket niet tijdig is afgehaald, wordt dit terug gestuurd naar ons. Uiteraard bestaat er de mogelijkheid het pakket nogmaals te verzenden, maar de verzendkosten zijn op de rekening van de koper

    Wij danken u voor uw geduld en begrip. Het ga u goed!

    **Wij garanderen geen levertijden, deze zijn geschat.

    Klantenservice
    Onze klantenservice is 24/7 bereikbaar voor al uw vragen.

    Veilig afrekenen
    IDEAL, Klarna, Bancontant & Creditcards

    Kwaliteitsgarantie
    Wij voeren dagelijks marktonderzoeken voor de laagste prijs garantie.

    GRATIS VERZENDING

    Bij bestellingen van €19 en meer